Všeobecné obchodné podmienky

Základné údaje o mne 

Mgr. Jana Mokrá 

IČO: 52590461 

IČ DPH: SK1125991889 

Sídlo: Hlavná ulica 193/113, 013 13 Konská 

Som zapísaná v živnostenskom registri, príslušný úrad je Okresný úrad Žilina. 

Nie som platca DPH. 

Kontaktné údaje: 

e-mail: jazykysjankou@gmail.com 

telefón: +421 902 321 387

www.jazykysjankou.sk

Na uvedenom e-maily som vám k dispozícií pre bežnú komunikáciu aj pre prípadné vybavovanie podnetov a reklamácií. (ďalej len „poskytovateľ“)

Prihlásenie

Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a študentom vzniká zadaním objednávky na jazykové služby. Podmienkou platnej objednávky kurzu anglického alebo talianskeho jazyka je dodanie fakturačných údajov (adresa kupujúceho a počet dohodnutých lekcií anglického alebo talianskeho jazyka) poskytovateľovi.

Platba

1) Kurzovné je možné uhradiť prevodom na účet.

2) Splatnosť kurzovného prevodom je najneskôr deň pred zahájením kurzu.

3) Číslo účtu poskytovateľa je SK64 8330 0000 0023 0168 0416.

Storno podmienky

1) Študent môže dohodnutý termín lekcie zrušiť, avšak je povinný túto skutočnosť oznámiť aspoň 24 hodín pred konaním lekcie prostredníctvom sms správy alebo e-mailom. V opačnom prípade bude lekcia účtovaná v plnej sume.

2) V prípade, že sa študent ospravedlní viac ako 24 hodín pred lekciou, má dve možnosti, ako si lekciu nahradiť. a) V prípade iných voľných termínov zo strany poskytovateľa je možné lekciu nahradiť v inom termíne. b) Druhá možnosť je tzv. e-lekcia, kedy budú študentovi zaslané materiály k samoštúdiu, vrátane zadaných úloh, ktoré následne lektor opraví, spripomienkuje a pomocou dištančnej výuky bude lekcia považovaná za odučenú.

3) Pokiaľ sa študent, bez predchádzajúceho informovania poskytovateľa, nedostaví na výuku do 15 minút od dohodnutého termínu začiatku lekcie, lekcia automaticky prepadá a je považovaná za odučenú bez možnosti jej nahradenia.

4) V prípade choroby či dovolenky je možnosť individuálnej dohody – prerušenie lekcií, náhradný termín a pod.

5) Zakúpené lekcie sú neprenášateľné a nevratné. Predplatené lekcie je potrebné vyčerpať podľa typu balíčka:

– do 2 mesiacov predplatné na 5 lekcií – do 4 mesiacov predplatné na 10 lekcií – do 6 mesiacov predplatné na 15 lekcií

Zmeny podmienok

Akékoľvek zmeny v týchto obchodných podmienkach budú realizované v písomnej forme so súhlasom oboch zúčastnených strán.

Ochrana osobných údajov

1) Prehlásenie poskytovateľa: Poskytovateľ sa zaväzuje plne rešpektovať dôverný charakter osobných a firemných dát zákazníka, ktoré sú zabezpečené proti neautorizovanému prístupu a chránené proti zneužitiu. Údaje nutné k fakturácií sú nevyhnutné pre identifikáciu zákazníka. Sú použité k realizácií celého obchodu, vrátane nevyhnutných účtovných operácií, vystavenie daňového dokladu, identifikáciu bezhotovostných platieb a pre komunikáciu s poskytovateľom.

2) Zákazník a poskytovateľ berú týmto na vedomie, že všetky informácie, ktoré o sebe pri štúdiu získajú, sú pokladané za veľmi dôverné a citlivé a s ako takými budú s nimi nakladať.

3) Študent výslovne berie na vedomie, že akékoľvek materiály poskytnuté mu zo strany poskytovateľa sú predmetom práv duševného vlastníctva. Za týmto účelom sa Študent výslovne zaväzuje zdržať sa akéhokoľvek konania, ktorým by bez predchádzajúceho súhlasu oprávnenej osoby zasiahol do týchto práv, a to najmä vyhotovením rozmnožením (kópií) materiálov.

Záverečné ustanovenie

Znenie týchto obchodných podmienok je pre zmluvné strany záväzné. Úhradou faktúry sa študent zaväzuje uvedené obchodné podmienky dodržiavať.